Mustafa GÜRKAN/ KOCATEPE ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİMİN YAPTIKLARI LOGO ÇALIŞMALARI Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Şubat 14, 2021 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar Belinay10 Haziran 2021 12:08Çok güzel logolar hazırlanmış, ellerinize sağlık.YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
ÖĞRENCİLERİM KATILIM BELGELERİNİ ALDILAR Mustafa GÜRKAN/KOCATEPE ORTAOKULU Mayıs 29, 2021 Projemize katılan öğrencilerime katılım belgelerini verdim. Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Devamı
Çok güzel logolar hazırlanmış, ellerinize sağlık.
YanıtlaSil