Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Mart 22, 2021 MART AYI KİTABIMIZ OLAN ''TENEKE UYGARLIĞI''YAZARI İLE ÇEVRİMİÇİ ETKİNLİKTE PROJE ORTAK OKUL ÖĞRENCİLERİ VE ÖĞRETMENLERİ BİR ARAYA GELDİLER.OLDUKÇA KEYİFLİ BİR SÖYLEŞİYDİ.BUNUN ÜZERİNE ÖĞRENCİMİZ AYŞE MART AYI KİTAP TOPLANTILARIMIZI VİDEOLAŞTIRDI. Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar Adsız22 Mayıs 2021 09:23Çok başarılı bir video olmuş tebrik ederim Ayşe’yi.Benim için güzel örnek oluşturdu.YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
ÖĞRENCİLERİM KATILIM BELGELERİNİ ALDILAR Mustafa GÜRKAN/KOCATEPE ORTAOKULU Mayıs 29, 2021 Projemize katılan öğrencilerime katılım belgelerini verdim. Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Devamı
Çok başarılı bir video olmuş tebrik ederim Ayşe’yi.Benim için güzel örnek oluşturdu.
YanıtlaSil