SAKARYA ORTAOKULU/NECLA KATRANCI Projemizin kapanış toplantısı Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Mayıs 31, 2021 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar MUSTAFA GÜRKAN10 Haziran 2021 10:40Uyumlu bir ekip olduk.YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaEGE10 Haziran 2021 11:45Gayet güzel bir toplantıydı çok güzel bir projenin sonuna geldik emeğinize sağlıkYanıtlaSilYanıtlarYanıtlaAzra Senem Ağmelek10 Haziran 2021 11:48Ellerinize sağlık.YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaSinan Erek10 Haziran 2021 12:01Projenin bitmesine çok üzüldüm emeği geçen herkese teşekkürler YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaAhmet Eren Çopur10 Haziran 2021 12:03güzel bir projeydiYanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
ÖĞRENCİLERİM KATILIM BELGELERİNİ ALDILAR Mustafa GÜRKAN/KOCATEPE ORTAOKULU Mayıs 29, 2021 Projemize katılan öğrencilerime katılım belgelerini verdim. Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Devamı
Uyumlu bir ekip olduk.
YanıtlaSilGayet güzel bir toplantıydı çok güzel bir projenin sonuna geldik emeğinize sağlık
YanıtlaSilEllerinize sağlık.
YanıtlaSilProjenin bitmesine çok üzüldüm emeği geçen herkese teşekkürler
YanıtlaSilgüzel bir projeydi
YanıtlaSil